Media& advertising
Prime time-ul televiziunilor a început să se diversifice puternic: de la reclame la maşini şi servicii medicale până la jucători din energie
Reclamele la maşini marca Renault, Citroën şi Jeep Grand Cheeroke, la serviciile medicale MedLife şi la abonamentele de furnizare a energiei electrice de la Enel...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- eMAG se extinde cu servicii noi în Ungaria şi Bulgaria
- Retailerul Coralia Com din Sighişoara, controlat de antreprenorii Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, a raportat afaceri de peste 13 mil. euro în 2022. Cei doi antreprenori au intrat şi pe segmentul de producţie, investind în 2010 în fabrica Oblio care realizea
- Lorand şi Zsuzsanna Szarvadi, proprietarii complexului Balvanyos Resort din Covasna, au cumpărat hotelul K+K Elisabeta din centrul Capitalei, deţinut de un conglomerat din India, şi îl relansează sub brandul Peakture
- Comerţul viitorului e fără angajaţi? Carrefour testează un magazin complet digitalizat, în care clienţii pot face cumpărăturile în 20 de secunde. Care e modelul?
- Harta de business a României. Trei regiuni, trei poveşti diferite: Bucureştiul are 46% din top 1.000. Timişul este cel mai puternic pol de producţie, dar nu are antreprenori mari. Bacăul poate fi capitala antreprenoriatului românesc