Poşta Română a prezentat joi noua strategie de brand a companiei, în urma unui proces de rebranding care a durat 17 săptămâni, realizat de agenţia INOVEO
Poşta Română a prezentat joi noua strategie de brand a companiei, în urma unui proces de rebranding care a durat 17 săptămâni, realizat de agenţia INOVEO.
Noua strategie de business se...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Poşta Română a prezentat joi noua strategie de brand a companiei, în urma unui proces de rebranding care a durat 17 săptămâni, realizat de agenţia INOVEO
- ZF Live. Sever Savanciuc, CEO, Lowe Group: Piaţa de media a ajuns la o valoare de circa 850 milioane de euro anul acesta, în creştere cu 6,5%. Mă aştept la o creştere şi pentru anul viitor
- Sorin Pâslaru, ZF: De acum urmează cei mai buni ani pentru businessul românesc. Totul e în favoarea antreprenorilor: capitalul, cunoaşterea, sprijinul internaţional. Nu cred că în condiţiile în care noi am ajuns să cheltuim 10 miliarde de euro pe vacanţe,
- Harta Muzeelor, prima cartografiere a muzeelor din Bucureşti, ar putea să ajungă şi în alte oraşe din ţară. „Harta Muzeelor ne arată bogăţia culturală neexplorată a oraşului, nu doar muzeele mari, ci şi colecţiile mici, casele memoriale, spaţiile de artă
- Bursă: Valentin Budeş, Sphera Group: Diversificarea geografică este un hedge foarte bun în momente în care sunt tulburări într-o piaţă. Frânarea României în 2025 a fost compensată de creşterea din Italia şi Republica Moldova