Piaţa de publishing a pierdut 67% din cifra de afaceri în perioada 2008-2013
Cea mai importanta cauza a contractiei cu 67% al pietei de publishing in perioada 2008-2013, intr-un ritm mediu anual de 20%, a fost dezvoltarea disponibilitatii informaţiilor şi echipamentelor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vor reduce giganţii FMCG preţurile în întreaga Europă după ce au fost arătaţi cu degetul în Franţa?
- Samsung România: Estimăm că 1 din 10 telefoane premium pe care le vom vinde anul acesta va fi un model pliabil
- ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Steffen Heringhaus, five elements digital: Bugetele de marketing digital nu au scăzut în 2023. Am observat o prudenţă doar la începutul anului, dar după luna martie au venit proiecte noi
- Interviu. Lavinia Ivas, CEO al Douglas România: Anul 2024 va aduce noi provocări pentru care ne pregătim constant, de acum. Printre acestea se numără măsurile fiscale
- Un nou Country Manager pentru Coca-Cola România: Mark Docherty, care a coordonat operaţiunile din Croaţia, Bosnia-Herţegovina, Slovenia şi Bulgaria, preia funcţia de la Paris Nikolopoulos