Mihai Betelie, Agenţia de Proprietate Industrială Rompatent Design: Managerii din România nu se preocupă să-şi înregistreze mărcile la nivel european; în 2020 firmele româneşti au înregistrat doar 424 de mărci în UE, printre cele mai mici valori din ţările membre
Companiile locale au încercat în ultimele luni să găsească soluţii pentru a depăşi dificultăţile create de pandemia declanşată în acest an, printre soluţii fiind şi reinventarea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Companii care au păstrat şi mărcile româneşti, dar au mizat şi pe cele internaţionale
- Edenred: 7 din 10 angajaţi români acordă sub 30 de minute mesei de prânz şi alocă în medie 40 lei. Doar 6% dintre angajaţi comandă de pe platformele de livrare.
- Este naţionalismul renăscut al consumatorilor de pretutindeni o sabie cu două tăişuri: un ajutor acasă pentru brandurile autohtone, dar o frână la export?
- Agenţia de comunicare Oxygen lansează Oxygen Media, agenţie specializată în media planning & buying, condusă de Cristian Costache
- ZF Live. Mihail Arghiropol, managing partner, Media One: Urmează o perioadă de incertitudine pentru economie până la rezultatul final al alegerilor prezidenţiale. Românii sunt nemulţumiţi că nu s-a schimbat nimic