COnferinţa ZF Branduri Româneşti
Laurenţiu Bănescu, Co-fondator, Berea Zăganu: Vrem să ne extindem dar vrem să păstrăm calitatea produsului pentru că asta este baza
Un brand cred că este format din tot ce înseamnă imagine, produs, tot ce comunică marca pe care o reprezinţi. Toate elementele îţi dau imaginea de brand.
Dacă ar veni cineva să...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tranzacţie: Producătorul de vinuri Cramele Recaş intră în actionariatul Tenuta Odobeşti, alături de omul de afaceri italian Fabrizio Mosconi
- Compania aeriană natională Tarom şi-a propus pentru acest an să revină pe profit, cu un câştig estimat de 278 milioane lei, fată de pierdereade 99 milioane lei din 2023. Cheltuielile pentru investiţii sunt bugetate la 180 milioane lei
- Transportul ca provocare şi sustenabilitatea ca obiectiv pentru JO de la Paris. Dar cine plăteşte? Preţul biletelor de metrou s-a dublat, iar turiştii străini suportă povara
- Cum arată planul de expansiune al francezilor de la Leroy Merlin în România: magazine noi în Piteşti, Bucureşti şi în Bistriţa. Magazinul din Bistriţa ar urma să se afle pe platforma unei foste fabrici de sticlă, investiţia ridicându-se la 11 milioane de
- Metro mizează pe un nou concept de magazine şi îl aduce la conducere pe Cristian Stoenică, un manager român care lucrează de 17 ani în companie