Kantar: Cum va arăta marketingul în 2026. Top 10 trenduri
Marketingul viitorului este o realitate în continuă transformare, unde creativitatea şi tehnologia se întâlnesc pentru a redefini succesul brandurilor, iar printre tendinţele anului 2026 se...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Kantar: Cum va arăta marketingul în 2026. Top 10 trenduri
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 1999 în business
- Producţia de vin din România a crescut în 2025 cu 29%, la 4 mil. hectolitri, un avans de 3% faţă de media ultimilor cinci ani. ”Modificările climatice afectează tot mai sever ţările producătoare de vin tradiţionale, iar defrişările de viţă-de-vie continuă
- TOP 10 cele mai valoroase companii din România în 2025. Ziarul Financiar a premiat aseară în cadrul Galei ZF 27 de ani cele mai valoroase zece companii din România. Top 10 valorează împreună peste 321 mld. lei (63 mld. euro). Valoarea primilor zece jucăto
- Grafic: Evoluţia valorii companiilor din top 100 de la prima ediţie a anuarului ZF (mld. euro)