GroupM România a lansat un program de cercetare media, Innovation Lab, pentru a studia impactul Metaverse şi al Inteligenţei Artificiale asupra industriei media
GroupM România, unul dintre principalii jucători din piaţa media şi parte din WPP Group, a lansat în septembrie Innovation Lab , un program de cercetare media la nivel global, echipa de la...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Extinderea regională în Europa Centrală şi de Est poate fi un incubator pentru extinderea internaţională spre Vest
- Profi şi-a majorat vânzările cu 22% anul trecut, avans susţinut de creşterea cu 17% a numărului de clienţi. „Coşul mediu a fost afectat de inflaţie“
- Ce puteţi citi săptămâna viitoare în revista Business Magazin. Profil de investitor. De la Flamingo, SIF-uri şi Rompetrol, la Romgaz, Erste şi Nuclearelectrica. Cum s-a schimbat „meniul“
- Ferrero, gigantul din sectorul dulciurilor, face afaceri de 1,2 miliarde de lei în România cu 75 de angajaţi
- Reveal Marketing Research: 7 din 10 români merg la mall cel puţin o dată pe săptămână, bărbaţii vizitând centrele comerciale mai des decât femeile; suma medie cheltuită la o vizită este de 300 de lei