Conferinţa ZF Branduri Româneşti

Gabriela Munteanu, Marketing Director, Kandia: Bugetul de marketing pentru ciocolata Rom este în jur de un milion de euro

Peste 100 de ani, ciocolata Rom va avea tot tricolorul pe ambalaj, aşa s-a născut, aşa s-a dezvoltat şi aşa va rămâne. Este un element de identitate şi va fi mereu emblema brandului, a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.