Anuar ZF Cei mai mari jucători din economie. Servicii
Continuitate pe piaţa de publicitate: cei mai mari jucători rămân pe poziţii
În 2023, piaţa de publicitate din România a continuat să evolueze semnificativ, adaptându-se la noile tendinţe globale şi la schimbările comportamentale ale consumatorilor. ...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul de bere Bergenbier devine din 2025 partener al festivalul UNTOLD, pozitie ocupată în ultimii 9 ani de Ursus
- Producătorul de îmbrăcăminte Braiconf din Brăila, cu o istorie de 70 de ani, relansează brandul şi extinde portofoliul, dedicat până acum bărbatilor, cu produse pentru femei şi întreaga familie
- Consiliul Concurentei verifică dacă furnizorul olandez al produselor Nike a impus unui distribuitor român către cine poate comercializa articolele sportive, o politică anticoncurentială
- Veniturile industriei de publicitate ar putea depăşi 1.000 miliarde dolari pentru prima dată în 2024
- ZF IT Generation. Steffen Heringhaus, CEO, five elements digital: Anul electoral a contribuit la o creştere în medie cu 30% a costurilor cu publicitatea online