Consiliul Concurenţei ridică primele semne de întrebare pe piaţa de 2 mld. lei a suplimentelor alimentare: „Trebuie legislaţie nouă pentru a se elimina confuzia între medicamente şi suplimente alimentare“
♦ Publicitatea la medicamente fără reţetă şi suplimente alimentare a avut o durată medie de 45 de ore pe zi la toate posturile de televiziune în 2020, în creştere cu 35% faţă de...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce fac la Bursă acţiunile Manchester United, echipă de fotbal despre care Elon Musk a spus în glumă că vrea să o cumpere. Capitalizarea societăţii, la 2,1 miliarde de dolari
- From Vis To Biz, un proiect Ziarul Financiar realizat în parteneriat cu OTP Bank. Duo Distribution, distribuitor FMCG: „Companiile internaţionale reprezintă 70% din business, sunt strategici pentru noi, cu ei deschizi uşa magazinelor“
- Grafic: Cum arată coloana vertebrală a businessului românesc în ultimii doi ani
- Pagina verde. Irina Siminenco, Nestlé: 92% din ambalajele produselor noastre de pe piaţa din România sunt reciclabile sau reutilizabile
- Retailerul Cora: Asistăm la o competiţie puternică între branduri şi mărci private, acestea din urmă având un potenţial bun de creştere şi profitabilitate