CEC Bank pentru afaceri româneşti. Corneliu Vîlsan, consultant marketing strategic: Munţii Carpaţi, calitatea solului, puritatea apei sunt elemente care trebuie folosite mai mult în marketing, mai ales în agrifood, dar şi în turism

Perioadele de recesiune invită la multă prudenţă în alocarea buge­te­lor de marketing, astfel că prima re­gulă este să canalizezi resursele către acele 20% de touch-point-uri...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.