CEC Bank pentru afaceri româneşti. Corneliu Vîlsan, consultant marketing strategic: Munţii Carpaţi, calitatea solului, puritatea apei sunt elemente care trebuie folosite mai mult în marketing, mai ales în agrifood, dar şi în turism
Perioadele de recesiune invită la multă prudenţă în alocarea bugetelor de marketing, astfel că prima regulă este să canalizezi resursele către acele 20% de touch-point-uri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- CEC Bank pentru afaceri româneşti. Corneliu Vîlsan, consultant marketing strategic: Munţii Carpaţi, calitatea solului, puritatea apei sunt elemente care trebuie folosite mai mult în marketing, mai ales în agrifood, dar şi în turism
- Exclusiv ZF Corporate Diana Delca, Managing Director, Concentrix România: Angajatorul trebuie să treacă la un lidership autentic, să îşi asculte angajaţi, să aducă clarificare în haos
- La mulţi ani, România! ZF Special 1 Decembrie - Ziua Naţională. România în oglinda cifrelor: ce spun 50 de indicatori despre cum arată ţara astăzi?
- Ziua Naţională. La mulţi ani, România! O ţară care creşte, o ţară care învaţă. România în oglinda cifrelor: Ce imagine conturează principalii indicatori despre performanţa economiei şi direcţia în care se îndreaptă ţara?
- Trei nume mari din lactate - Hochland, Danone şi Philadelphia – şi-au făcut loc pe nişa produselor plant-based, o piaţă care trece de 35 mil. euro anual