Catacombele creştine din Roma, redeschise după restaurare, pot fi "vizitate" online
Cardinalul Gianfranco Ravasi, "ministrul" Culturii de la Vatican şi preşedinte al Comisiei pontificale de arheologie sacrală (PCAS), a prezentat în faţa a numeroşi jurnalişti şi invitaţi,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Urmează Gala ZF 2025, luni, 17 noiembrie. Enrico Letta, invitatul special al evenimentului: UE trebuie să finalizeze piaţa unică până în 2028, aceasta este ultima sa şansă. Acest deadline nu trebuie văzut ca un slogan, este un contract cu europenii, care
- Analiză RisCo.ro: Industria de fashion a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 16,7 miliarde le şi un profit de 1,43 miliarde lei. Aproape 30% din piaţă este dominată de Inditex şi LPP România
- Gen Z. Cum reuşeşte Lego, jocul care uneşte generaţiile, să reziste în era digitală şi de ce încă e „cool“ să construieşti o maşină de Formula 1 sau personajul tău preferat din Harry Potter ori Star Wars
- Enrico Letta, invitatul special al ediţiei de anul acesta a Galei ZF, este autorul unei importante analize menite să identifice slăbiciunile pieţei unice europene şi să găsească soluţii pentru a-i da şanse să concureze cu celelalte economii mari ale lumii
- Exclusiv ZF Corporate Lavinia Dinculescu, Head of Marketing, One United Properties: Brandurile româneşti au ajuns destul de cool şi au o imagine destul de puternică să convingă consumatorul român să cumpere produsele