Business sportiv. Cu numele la purtător. Ce companii dau bani pentru a le afişa brandul pe echipamentele de fotbal din SuperLiga?
Odată cu noul sezon din prima ligă de fotbal, cele 16 echipe din SuperLigă şi-au prezentat noile echipamente cu care vor juca în timpul meciurilor. Cele 16 echipe adună de la 14 sponsori pe...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Top 5 cele mai citite ştiri din ZF în ultimele 24 de ore
- „Efectul Heweliusz“. Cea mai mare producţie poloneză a Netflix a adăugat 78 milioane de zloţi la economia poloneză
- Câte produse „made in Romania“ sunt de fapt în marile magazine? Noile date de la Consiliul Concurenţei contrazic informaţiile de la Ministerul Agriculturii şi chiar pe cele de la Concurenţă de acum nici un an
- Business sportiv. Calendarul evenimentelor sportive. Ce competiţii sportive pot fi urmărite în perioada următoare
- Cât câştigă influencerii din România? ZF Live. Diana Coman, Profa de Social Media: Un influencer cu peste 500.000 de urmăritori, care e şi ambasador de brand, poate câştiga până la un milion de euro dintr-o campanie pe un an, iar influencerii cu comunităţ