Business sportiv. Cu numele la purtător. Ce companii dau bani pentru a le afişa brandul pe echipamentele de fotbal din SuperLiga?
Odată cu noul sezon din prima ligă de fotbal, cele 16 echipe din SuperLigă şi-au prezentat noile echipamente cu care vor juca în timpul meciurilor. Cele 16 echipe adună de la 14 sponsori pe...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Business sportiv. SportGuru, retailer de echipamente sportive specializate, a ajuns la şapte magazine în Bucureşti şi în ţară
- Business sportiv. Cu numele la purtător. Ce companii dau bani pentru a le afişa brandul pe echipamentele de fotbal din SuperLiga?
- Schimbarea de generaţie: cum arată vânzările Lego în România în comparaţie cu Electronic Arts România, care dezvoltă jocuri video. Businessul Lego generează 280 mil. lei vânzări anuale pe piaţa locală, în vreme ce Electronic Arts face aproape dublu.
- Grafic: Evoluţia volumelor Coca-Cola HBC în România în primul semestru din fiecare an (2014-2024)
- Volumele îmbuteliatorului Coca-Cola continuă să scadă, dar energizantele şi băuturile carbogazoase au ţinut vânzările aproape de linia de plutire: minus 1-3% în primul semestru din 2025