Brand Management: Preferinta brandurilor pentru digital advertising sustine creşterea pietei de publicitate indoor cu 17% în 2024, mult peste media pieţei de publicitate
Valoarea pieţei de publicitate indoor va creşte cu 17% în 2024, mult peste media pieţei de publicitate, pe măsură ce centrele comerciale investesc tot mai mult în suporturi pentru digital...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Consiliul Concurentei verifică dacă furnizorul olandez al produselor Nike a impus unui distribuitor român către cine poate comercializa articolele sportive, o politică anticoncurentială
- Veniturile industriei de publicitate ar putea depăşi 1.000 miliarde dolari pentru prima dată în 2024
- ZF IT Generation. Steffen Heringhaus, CEO, five elements digital: Anul electoral a contribuit la o creştere în medie cu 30% a costurilor cu publicitatea online
- În 2024, ponderea gospodăriilor care au acces la reţeaua de internet de acasă a fost de 88,6%, iar 94,7% dintre românii de 16-74 de ani au folosit vreodată internetul, procente în creştere fată de 2023
- Afaceri de la Zero. Ana Crăciun Lambru, Free Puppet Theatre, teatru de păpuşi independent: Am ştiut că acesta este drumul meu. M-am îndrăgostit de obiectul care prinde viaţă şi de ce poate trezi în oameni