Brand Management: Preferinta brandurilor pentru digital advertising sustine creşterea pietei de publicitate indoor cu 17% în 2024, mult peste media pieţei de publicitate
Valoarea pieţei de publicitate indoor va creşte cu 17% în 2024, mult peste media pieţei de publicitate, pe măsură ce centrele comerciale investesc tot mai mult în suporturi pentru digital...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Agenţia de comunicare Oxygen o numeşte pe Veronica Plăcintescu în rolul de Strategic Communications Director
- Ionuţ Bonoiu, fost redactor-şef la Forbes România, a fost recrutat de termene.ro pentru a dezvolta o platformă de continut şi analize economice
- IPP Holding, companie românească de servicii de retail marketing fondată de Ionuţ Valeriu Corniciuc, preia Imersia Multichannel Agency, furnizor de servicii integrate de distribuţie şi trade marketing
- ZF Live. Cum va arăta un festival de antreprenoriat făcut de un antreprenor român: FOMO – The Festival Of Modern Owners aduce împreună la Bucureşti, între 21 şi 25 mai, peste 60 de speakeri, oameni de afaceri români şi internaţionali şi antreprenori aflaţ
- Opinie Dragoş Damian, Terapia Cluj: Voi citiţi ”The Economist”? Chiar dacă nu citiţi publicaţia, merita să admiraţi coperţile ultimelor 3 numere. Fac toţi banii din lume