Apel public: Festivalurile nocturne, interzise copiilor sub 18 ani. Primul lucru pe care trebuie să îl facă statul român pentru a opri răspândirea drogurilor printre liceeni: să interzică participarea la festivaluri nocturne de tip Untold, Beach Please, Neversea sau Saga a minorilor sub 18 ani
♦ În acest moment, copiii de 14 ani pot participa la festivaluri care ţin până la 5-6 dimineaţa, timp de trei-patru zile la rând ♦ Cătălin Ţone, expert antidrog: „Am...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Asociaţia Metodelor Alternative de Integrare Socială lansează prima aplicaţie mobilă din România care conectează persoane cu deficienţe de vedere cu ghizi care-i pot însoţi în diverse activităţi
- Ce scriu publicaţiile internaţionale despre alegerile din România: Revenire surprinzătoare, pro-Europa, înfrângerea extremei-drepte au fost cuvintele cheie din titluri
- Într-o economie globală, unde concurenţa creşte văzând cu ochii, există domenii unde brandul nu contează?
- ZF Live. Ionuţ Bonoiu, jurnalist şi fondator al proiectului BusinessPedia: Încercăm să construim prima enciclopedie de afaceri a României. Mergem cu proiectul BusinessPedia în companii şi universităţi pentru a le pune pe masă istoria antreprenoriatului ro
- Afaceri de la Zero. Stup Edition. Lili Bucurescu a renunţat la lucrul în cadrul unei tipografii pentru a-şi deschide propria companie de publicitate. Businessul ajunge la venituri de 130.000 euro anual