Anuarul de business al României 2019. Cei mai mari jucători din economie
Anuarul de business al României 2019. O luptă strânsă după vizitatori şi bugete
Grupul Ringier şi-a păstrat anul trecut poziţia de lider al pieţei online din România după numărul mediu lunar de vizitatori unici, din poziţia de regie cu 17 site-uri în portofoliu,...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- eMAG a avut în 2021 în România afaceri de 5,7 mld. lei, în creştere cu 5% faţă de anul anterior. Iulian Stanciu: Cel mai important este că obiceiurile de consum din pandemie s-au păstrat
- Philip Morris România, producătorul IQOS, exportă 90% din ceea ce produce în fabrica din Otopeni în 50 de ţări
- ZF Reindustrializarea României. 31 mai, hotel Radisson Blu. Lipsa investiţiilor sufocă unele zone din România. 2022 este momentul adevărului: ce facem cu industria românească?
- România este singura ţară din regiune unde niciun brand occidental nu şi-a făcut loc la vârful pieţei ceaiului, dominată de patru nume româneşti şi unul polonez
- George Răşchiţor, general manager al Sinaps: Bugetul mediu de promovare în online a fost mai mare cu circa 5% în ultimele 12 luni decât în aceeaşi perioadă anterioară