Agenţia de marketing şi comunicare Mullen, parte a Lowe Group, a recrutat-o pe Anca Iuhas în funcţia de Head of Strategy, poziţie pe care a ocupat-o anterior la agenţia Ogilvy
Agenţia de marketing şi comunicare Mullen, parte a Lowe Group, a recrutat-o pe Anca Iuhas în funcţia de Head of Strategy, poziţie pe care a ocupat-o anterior şi la agenţia Ogilvy. Anca...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Urmează ZF/Liberty - GALAŢI GREEN VALLEY - noul pol de investiţii pentru viitor. Marţi, 4 aprilie, Galaţi. Cristian Buşoi, europarlamentar, vine marţi la Galaţi şi va vorbi despre politicile europene din domeniul industriei şi energiei
- Simona Cocoş, CEO al Zentiva România şi Moldova: Ne dorim foarte mult parteneriate cu liceele şi facultăţile de profil. Am fost proactivi şi am luat legătura noi cu ei. Producătorul de medicamente colaborează cu un liceu de chimie din Bucureşti
- Adrian Mihai, CEO FAN Courier: Noi, ca piaţă, urmăm ce se întâmplă în vest, dar cu un decalaj de circa şase luni. Acolo, la final de 2022, am văzut o scădere pe produsele scumpe şi o creştere pe cele ieftine. Valoarea pieţei de curierat a ajuns la circa 6
- Cushman & Wakefield Echinox: Costurile de amenajare a birourilor au crescut cu până la 30% în 2022, la o medie de 820 euro, dar rămân cele mai reduse din regiune
- PwC CEO Survey: Jumătate dintre executivii din România mizează pe creşterea veniturilor firmelor în 2023, dar un sfert spun că peste un deceniu companiile lor nu vor supravieţui dacă nu se transformă. Principalul risc pentru rentabilitate: deficitul forţe