Afaceri de la zero. De la un job într-un bar la brand identity design. Care este povestea lui Robert Herineanu, ROBO, şi a afacerii sale de branding?
Robert Herineanu lucra într-un bar când a primit din partea colegilor săi un cadou, o tabletă grafică, pentru că aceasta era pasiunea sa. Cum avea un moment liber, cum făcea o schiţă....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Unilever: România poate continua să crească. Investiţiile în tehnologie, infrastructură şi inovaţie pot impulsiona acele domenii care aduc valoare adăugată economiei. Grupul are local două fabrici – una de îngheţată la Suceava şi o alta de alimente la Plo
- Cum arată harta luxului românesc: un oraş, patru zone comerciale, peste 20 de branduri şi afaceri de 1,5 miliarde de lei anual
- Afaceri de la zero. De la un job într-un bar la brand identity design. Care este povestea lui Robert Herineanu, ROBO, şi a afacerii sale de branding?
- Analiză Analiza de luni. Harta luxului românesc: patru zone comerciale, peste 20 de branduri şi afaceri de 1,5 mld. lei anual. Cine e deja aici, cine lipseşte şi cine urmează să vină?
- Raport PwC: Industria media şi de divertisment din România va creşte, în medie, cu 2% pe an, până la 4,91 mld. euro în 2029. “Creşterea vine tot mai mult din segmentele digitale”