100 Cele mai valoroase companii din România
40. PRO TV
Compania media PRO TV, care a trecut, pe final de an 2019, în mâinile grupului PPF, într-o tranzacţie de 2,1 mld. dolari, prin care PPF a preluat grupul CME (Central European Media...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ediţie specială ZF LIVE. Cum se transformă mediul universitar pentru a fi „la curent“ cu nevoile de învăţare ale generaţiei Z şi pentru a-i pregăti pe tinerii de astăzi pentru piaţa muncii
- IKEA România a înregistrat în anul fiscal 2025 o creştere de 8,6% a vânzărilor, ajungând la o cifră de afaceri de peste 1,5 miliarde lei, cu aproape 44 milioane de produse comercializate
- Exclusiv ZF Corporate Ce planuri are Mobexpert în următorii ani: creşterea reţelei de magazine pe plan local, a exporturilor, dar şi intrarea pe noi segmente de business. ”Mai avem mult de dezvoltat în România”
- Exclusiv ZF Corporate Liviu Vătavu, Director Juridic şi Guvernanţă corporativă, Antibiotice: Pentru următorii 4 ani, ne-am propus o creştere anuală de 5% a cifrei de afaceri, iar planurile de dezvoltare vor influenţa pozitiv şi preţul acţiunii la BVB
- George Copos redeschide Telecabina Tâmpa şi restaurantul Panoramic din Braşov, după investiţii de 20 mil.euro