Sondaj: Două din trei IMM-uri acceptă plata cu cardul, iar jumătate dintre firmele care încă nu acceptă plata cu cardul intenţionează să implementeze soluţii de acceptare a plăţilor electronice în viitor
Aproape două treimi (64%) dintre firmele mici şi mijlocii din România spun că acceptă plata cu cardul, arată rezultatele unui sondaj privind digitalizarea afacerilor derulat de Visa în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Efectele creşterilor salariale şi ale maturizării economiei: Nu doar că România nu mai e văzută ca o destinaţie ieftină de producţie, acum şi antreprenorii români caută să se mute în ţări cu costuri mai mici
- ZF Live. Hortensia Năstase, vicepreşedinte, Lowe Group: AI este noul nostru „preot“. Când cineva interoghează Google despre compania ta, primeşte „mâncarea deja mestecată“, o sinteză agregată din diverse surse, servită cu vocea unui expert
- Antreprenori locali. Producătorul de vinuri Domeniile Avereşti: Avem discuţii pentru intrarea pe piaţa din Brazilia. România este în creştere pe harta vinului. Compania exportă anual 5-8% din producţie pe 23 de pieţe şi, în afară de Brazilia, pe lista vii
- Business sportiv. Cum arată tabloul sponsorilor celor mai importante federaţii sportive din România? Fotbalul, baschetul, şahul, karatele şi handbalul beneficiază de sprijinul companiilor antreprenoriale, dar şi a multinaţionalelor
- Se întoarce roata: România nu doar că nu mai e o destinaţie ieftină de producţie, acum, capitalul autohton s-a maturizat suficient cât să caute el să se mute în ţări cu preţuri mai mici. „Pe an ce trece, nordul Africii se conturează drept o opţiune tot ma