Producătorul de textile Pandora Prod din Vrancea estimează un avans de 5% al afacerilor în acest an
Compania Pandora Prod din judeţul Vrancea, unul dintre cei mai mari producători de textile din România, şi-a propus pentru acest an un avans de 5% al afacerilor, după ce a încheiat 2015 cu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Fiecare companie trebuie să îşi clădească sistemul de guvernanţă potrivit. Implementarea acestui sistem vine mai uşor dacă şi cultura organizaţiei este clară, iar valorile sunt însuşite de oameni
- Efectele creşterilor salariale şi ale maturizării economiei: Nu doar că România nu mai e văzută ca o destinaţie ieftină de producţie, acum şi antreprenorii români caută să se mute în ţări cu costuri mai mici
- ZF Live. Hortensia Năstase, vicepreşedinte, Lowe Group: AI este noul nostru „preot“. Când cineva interoghează Google despre compania ta, primeşte „mâncarea deja mestecată“, o sinteză agregată din diverse surse, servită cu vocea unui expert
- Antreprenori locali. Producătorul de vinuri Domeniile Avereşti: Avem discuţii pentru intrarea pe piaţa din Brazilia. România este în creştere pe harta vinului. Compania exportă anual 5-8% din producţie pe 23 de pieţe şi, în afară de Brazilia, pe lista vii
- Business sportiv. Cum arată tabloul sponsorilor celor mai importante federaţii sportive din România? Fotbalul, baschetul, şahul, karatele şi handbalul beneficiază de sprijinul companiilor antreprenoriale, dar şi a multinaţionalelor