Pagina verde. Ce fac IMM-urile ca să devină „verzi“? „Nu trebuie să fie doar un lucru de marketing, ci poate să fie chiar un mod de viaţă“
♦ Mai bine de trei sferturi din forţa de muncă locală este angajată în companiile de tip IMM, adică firme cu o cifră de afaceri de cel mult 50 de milioane de euro şi 249 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Veniturile şi cheltuielile bugetului de stat în octombrie 2023 vs. octombrie 2022
- Grafic: Clasamentul judeţelor şi municipiului Bucureşti după evoluţia recrutării în august 2023 faţă de august 2022
- ZF Investiţi în România! Grupul Agricultorul-Panimon derulează un plan multianual de investiţii de peste 100 mil. lei. Cea mai mare parte din bani merge spre businessul de morărit şi panificaţie Panimon, în retehnologizare, integrarea inteligenţei artific
- Pariu pe comunitate: micii producători de carne şi lapte s-au dezvoltat ocolind hipermarketurile
- Există business dincolo de marile reţele de hipermarketuri: brandurile mici româneşti de lapte şi carne au cucerit ţara cu ajutorul băcăniilor, magazinelor mici şi târgurilor