Doi antreprenori din Timişoara au dus brandul de cosmetice Cupio la vânzări de 6,5 mil.euro şi o reţea de 10 magazine
Brandul de cosmetice Cupio, lansat de Raluca şi Răzvan Ştefănescu în 2012, doi tineri din Timişoara, a ajuns anul trecut la vânzări de 6,5 milioane euro şi o reţea de 10 magazine...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Florin Jianu, IMM România: Două treimi dintre antreprenori nu pot susţine o nouă creştere a salariului minim pe economie
- Companiile au viaţă grea: din cauza dobânzilor mari creditarea în lei a firmelor s-a prăbuşit. Soldul creditelor corporate în lei a scăzut în septembrie faţă de anul trecut
- Fondul de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri a rămas fără conducere executivă
- ZF Live. Florin Jianu, preşedinte, IMM România: Antreprenorii vor ca salariul minim pe economie să rămână neschimbat anul viitor. În perioada următoare, marea majoritate a antreprenorilor îşi propun menţinerea activităţii, nu dezvoltarea
- Conferinţa NNDKP Legal & Tax, ediţia a 9-a. Ce urmează în 2026? Prudenţă în business, creştere economică modestă şi un val de litigii generate de noile reglementări fiscale. În plan local, speranţele se leagă de fondurile PNRR şi de reorientarea unor jucă