ZF Live Special. MoonShotX
Cristian Sporiş, Raiffeisen Bank, şi Daniel Dumitrescu, InnovX: Programul MoonShotX continuă cu o nouă ediţie. Vrem o schimbare de mentalitate în rândul antreprenorilor români, să aibă viziune mai globală şi ambiţii de extindere externă
♦ Cristian Sporiş: „Noi aici contribuim, nu e vorba de finanţare, e vorba de a transmite această dorinţă de «hai să mergem şi în altă parte, poate există o oportunitate...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Clasamentul ţărilor membre ale UE după evoluţia numărului de companii noi înregistrate în primul trimestru din 2025 comparativ cu trimestrul precedent
- Grafic: Evoluţia cifrei de afaceri a Dedeman (mil. euro)
- Ce se mai întâmplă cu businessurile fraţilor Micula. Brandurile European Drinks sunt distribuite de o companie cu mai mulţi acţionari români, iar Ioan Micula şi-a cooptat fiicele în European Food. În 2024, afacerile aceloraşi companii erau de aproape 20 d
- Cristian Sporiş, Raiffeisen Bank, şi Daniel Dumitrescu, InnovX: Programul MoonShotX continuă cu o nouă ediţie. Vrem o schimbare de mentalitate în rândul antreprenorilor români, să aibă viziune mai globală şi ambiţii de extindere externă
- ZF Live. Martin Zahuranec, co-CEO, Eyerim, retailer online de optică: Vrem să deschidem primul nostru magazin fizic în Bucureşti sau în Cluj până la începutul verii viitoare. România reprezintă în jur de 15% din totalul vânzărilor