Cristian Constantinescu, fondator Nala Cosmetics România: Planul este să ajungem la afaceri de 100 mil. euro şi apoi să facem exit
Cristian Constantinescu, fondatorul Nala Cosmetics România, care comercializează produsele cosmetice ale producătorului olandez Nala Cosmetics, a spus că planul de business al companiei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- În contextul blocării creditării corporate, Fondul de Garantare a Creditelor pentru IMM vine cu garanţii financiare pentru firmele ce vor credite, şi cu un ghid de accesare
- Bogdan Tomoiagă, Graffiti Plus: Până acum am crescut într-un model antreprenorial, dar vrem să accelerăm creşterea companiei prin listarea la bursă
- Grafic: Evoluţia coeficientul Gini în România, în perioada 2015 - 2024
- Dragoş Damian, Terapia Cluj: Sorin Grindeanu, Ilie Bolojan, Dominic Fritz şi Hunor Kelemen, iată ce vă propun pentru luna noiembrie. Domnilor, hai să rupem ritmul, hai să îngropăm toate scandalurile, hai să vorbim românilor despre Salam Săsesc, Caşcaval d
- De ce investitorii îşi închid businessurile şi pleacă: Dacă tot sistemul politic care conduce România de sus până jos şi-ar mai reduce puterea birocratică şi fanariotă, companiile private, businessul şi economia ar face mai multe investiţii, ar fi mai com