Cristi Nechita-Rotta, Rottaprint: Avem în plan investiţii de 4 mil. euro pentru achiziţia de utilaje şi dezvoltare software. Pentru anul în curs, estimăm o creştere de două cifre a veniturilor, avans pe care îl preoconizam şi înainte de pandemie
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile din România, cu afaceri de 23 mil. euro în 2019, are în plan pentru anul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Cum au evoluat preţurile după majorarea TVA la alimente?
- Peste 65 de companii cu cifra de afaceri de peste 5 mil. euro participă la un program susţinut de Raiffeisen ce ajută antreprenorii să integreze sustenabilitatea în businessurile lor
- Lumea se uită la România, mediul de business are nevoie de date ca să demonstreze că s-a dezvoltat şi poate atrage investiţii. Problema la noi este că Datele sunt fragmentate, avem date la ANAF, la RECOM, la INS, la BNR etc. Avem o mulţime de de date care
- Bursă. Cum îţi creşti valoarea companiei printr-o relaţie strânsă cu investitorii? Răspund pe 23 septembrie, la ZF Piaţa de Capital, Gabriel Ţecheră (TTS), Vlad Popescu (Norofert), Horia Cardoş (Agroland) şi Daniela Maior (VERTIK)
- ZF Live special – MoonShotX – Raiffeisen Bank. Sorin Suciu, Raiffeisen Bank, şi Bogdan Urdea, Raptronic Kogaion: Trebuie să creştem masa critică de antreprenori români care văd o oportunitate în a-şi extinde operaţiunile pe pieţele externe, indiferent de