Companiile îşi pot reduce costurile cu până la 30% dacă implementează corect proiectele de „transformare de business“. „Costul ar fi mai mare pentru companie decât dacă nu s-ar transforma. Dacă o companie nu se transformă, există riscul să dispară”
♦ „Trebuie să fim mai rapizi în transformare pentru că totul merge din ce în ce mai repede şi pentru asta trebuie ca liderii să aibă mentalitatea potrivită“.
Companiile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mallurile, hipermarketurile, supermarketurile, ideea de supermarket, împreună cu televizorul color, maşina de spălat automată, clădirea modernă de birouri au fost pentru noi simbolurile unei lumi spre care tânjeam în anii ’90. Toate aceste lucruri câştiga
- ZF Retail. Deficitul comercial şi lipsurile din producţie pot fi acoperite doar cu o colaborare între retaileri şi producători pentru investiţiile de mâine. „Împreună putem fi mai puternici“
- Grafic: Evoluţia numărului de magazine moderne în ultimele aproape trei decenii
- Secretele antreprenorului de succes SAS 2025 – Bucureşti. „Moştenirea antreprenorială: cum să lăsăm în urmă o afacere mai puternică“. Moştenirea antreprenorială începe cu responsabilitate faţă de comunitate, angajaţi şi mediu
- HELP Autism, OPHORI – Handmade Cosmetics şi PiciordePlay din România, finaliste în cel mai important program regional de antreprenoriat social, Marc Impact