Avalanşa de măsuri fiscale anunţate de guvern a gâtuit spiritul antreprenorial. Numărul de firme nou-create este la cel mai redus nivel de după pandemie. Radu Georgescu, CFO al Network: Dacă auzi tot timpul că vor creşte taxele, mai greu iei decizia să începi o afacere
Doar 147.000 de firme au fost create anul trecut în România, cu 5.000 mai puţine decât în 2022, acesta fiind cel mai redus nivel post-pandemie, arată o analiză făcută de ZF pe baza...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorii de mobilă: avem potenţial de a ne dezvolta, trebuie să creăm piese cu valoare adăugată mai mare, dar trebuie să fim susţinuţi. De ce noi, producătorii din România, nu avem acces la licitaţiile publice din România?
- Grafic: Evoluţia industriei în anii de după pandemie (%)
- Grafic: Cum au evoluat preţurile după majorarea TVA la alimente?
- Peste 65 de companii cu cifra de afaceri de peste 5 mil. euro participă la un program susţinut de Raiffeisen ce ajută antreprenorii să integreze sustenabilitatea în businessurile lor
- Lumea se uită la România, mediul de business are nevoie de date ca să demonstreze că s-a dezvoltat şi poate atrage investiţii. Problema la noi este că Datele sunt fragmentate, avem date la ANAF, la RECOM, la INS, la BNR etc. Avem o mulţime de de date care