Auchan şi Lidl se bat cu brandurile internaţionale de modă pe piaţa hainelor şi încălţărilor pentru copii
Românii cheltuie anual circa 1,5 -2 mld. lei pe haine şi încălţări pentru copii, un segment de piaţă un preţul joacă un rol cheie, potrivit celor mai recente date ZF. În ceea ce...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia exporturilor de bunuri 1991-2024
- Cei mai mari jucători din economie: 20 de ani. Imposibil de detronat: care sunt liderii de piaţă pentru care de două decenii nu există decât primul loc. OMV Petrom este un astfel de exemplu
- Suntem doar la start!
- România riscă să piardă fonduri europene în valoare de 7,8 mld. euro din PNRR. Ministrul investiţiilor şi proiectelor europene: pe cei 28,5 mld. euro alocaţi prin PNRR s-a construit un mare balon de săpun
- Antreprenori locali. Cum vrea să revină pe creştere producătorul de bere Albrau: „Vom investi în diversificarea producţiei pentru a susţine o creştere pe orizontală“