ANALIZĂ. Jumătate din cifra de afaceri totală din România este realizată de 2.000 de firme mari. Microîntreprinderile, cu 13% contribuţie la afaceri, generează o treime din profit, cât firmele mari
♦ În România sunt 2.000 de companii mari – firme cu afaceri de peste 50 de milioane de euro şi peste 250 de angajaţi ♦ Ca pondere ele reprezintă 0,2% din universul de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Mutările antreprenorilor locali dincolo de graniţă
- Grafic: Industria alimentară, unul dintre cei mai mari beneficiari ai ajutorului de stat
- Anul curajului pentru antreprenorii români: 2025 a marcat cele mai multe tranzacţii şi ieşiri în afara ţării pentru afacerile autohtone
- Grafic: Evoluţia businessului La Cocoş de la înfiinţare până astăzi
- Analiză Analiză ZF. Anul curajului în businessul autohton: Capitalul românesc începe să circule şi dincolo de graniţă, pe măsură ce antreprenorii locali se extind tot mai mult pe pieţele externe direct ori prin achiziţii. „Prin dezvoltarea de campioni regionali,