Profitul producătorului de cabluri electrice RCB Electro 97 din Bistriţa, controlat de antreprenorii Călin Oniţă şi Francisc Kontra, a crescut de patru ori în 2021, ajungând la peste 13 mil. lei
Producătorul de cabluri electrice RCB Electro 97 din Bistriţa, controlat de antreprenorii Călin Oniţă şi Francisc Kontra, a raportat pentru 2021 o cifră de afaceri de 256,2 mil. lei (52...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Barometrul RetuRO: Rata de returnare a ambalajelor depăşeşte în septembrie 90%, pentru a doua lună consecutiv. La 9 luni, rata finală de reciclare este de 79% la plastic, 75% la metal şi 72% la sticlă
- Fitch confirmă ratingul Romgaz la „BBB-”, cu perspectivă negativă, acelaşi ca al României, şi subliniază că Neptun Deep este un proiect transformaţional care poate dubla producţia de gaze şi consolida independenţa energetică a ţării
- Cosmin Ghiţă, Nuclearelectrica: Doar în 2025 avem un program de investiţii de peste 3,4 mld. lei, mai mult decât în ultimii cinci ani cumulat. „Dacă avem nevoie de ceva, acel ceva este predictibilitatea, în toate formele ei.“
- Bursă. Brokerii de la Wood estimează randamente mai mici ale dividendelor Hidroelectrica în anii următori, sub titlurile de stat, dar peste companiile similare din Europa, chiar dublu
- ZF ESG 2025: De la cost la investiţie strategică. Cum îşi schimbă companiile modelul de business pentru a rămâne relevante. Companiile care se aliniază la ESG au nevoie de indicatori puţini şi clari pentru a implementa rapid schimbările. Sustenabilitatea