Mihai Drăghici, EY România: Companiile din România resimt tot mai acut nevoia unor soluţii energetice fiabile, adaptate specificului local. Energia nu mai este doar un cost operaţional, ci devine un diferenţiator strategic pentru competitivitate şi creştere sustenabilă

Peste 70% dintre companii, la nivel global, intenţionează să pună un accent mai mare pe electrificare, emisii şi costurile cu energia în următorii trei ani, iar 64% au declarat că...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.