Cine stă în spatele grupului care cumpără cu 21 mil. euro agenţia de turism online Litoralulromânesc? Un trio polonez care preia platforme din Europa Centrală şi de Est pentru a se lupta cu Google
Szallas Group, parte a grupului polonez Wirtualna Polska Holding, a cumpărat de la antreprenorul local Ionuţ Nedea agenţia de turism Litoralulromânesc.ro, în schimbul sumei de 21 milioane...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Câte produse româneşti sunt pe rafturile hipermarketurilor şi supermarketurilor din România?
- Dumagas, preluată în urmă cu doi ani de Omnia Capital, a intrat pe piaţa din Germania şi estimează afaceri de 20 mil. euro
- Radu Burnete, director executiv Concordia: România a beneficiat semnificativ de pe urma comerţului global, iar impunerea noilor tarife vamale de către administraţia Trump asupra UE nu este o veste bună pentru economia noastră. Exporturile directe ale Româ
- Tranzacţie surpriză. Grupul Litera preia Elefant.ro: Această tranzacţie pune capăt perioadei de insolvenţă a Elefant.ro şi marchează relansarea şi consolidarea prezenţei pe piaţa de retail online
- Unele dintre cele mai mari branduri de lux din lume, în frunte cu Dior, Saint Laurent, Celine şi Loewe, vin în Bucureşti, în Palatul Ştirbey, „primul luxury department store din România”