ZF Live. Codrin Scutaru, CEO, Public Affairs Solutions: „Cel mai mult presupune să cunoşti mediul politic şi decizional. (...) Companiile mari şi multinaţionalele au nevoie de predictibilitate, adică acolo totul se raportează cu un an-doi înainte la nivel regional, iar atunci când are loc o schimbare de legislaţie poate să-i afecteze.”

În activitatea de public affairs trebuie să interacţionezi cu autorităţile, să cunoşti organizaţiile, să cunoşti sociologie, economie Activitatea de public affairs presupune...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.