Uniunea Europeană este incompletă fără o uniune feroviară. Iar o coaliţie de apărare ca NATO este tot atât de puternică pe cât de fluidă îi este reţeaua feroviară. Cât de important este ca UE să aibă şi o uniune feroviară s-a văzut când Franţa a încercat să trimită tancuri cu trenul spre România în cadrul unor manevre NATO
Guvernul Spaniei şi-a justificat decizia de a bloca o ofertă de preluare a unui producător de trenuri spaniol de către o companie maghiară prin faptul că nu vrea ca Ungaria să deţină...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Schimbare-cheie la vârful guvernului. Economista Oana Gheorghiu, cofondatoarea „Dăruieşte Viaţă“, va fi viitorul vicepremier al guvernului
- Guvernul american şi Westinghouse încheie un acord de 80 mld. dolari în domeniul reactoarelor nucleare
- Companiile indiene iau la ţintă active europene valoroase
- Urmează Gala ZF 2025, luni, 17 noiembrie. Enrico Letta, invitatul special al evenimentului: Extinderea UE a fost un succes. Balcanii de Vest ar trebui să urmeze pe baza meritelor
- Maghiarii plătesc din buzunarul lor sancţiunile americane contra sectorului energetic al Rusiei. Bulgarii se tem de scenariul sârbesc – singura rafinărie de petrol blocată şi riscul de penurii de combustibil