Opinie Cristian Hostiuc, director editorial ZF
De unde vine dezastrul bugetar în care am ajuns: În timp ce afacerile companiilor au crescut cu 500%, PIB-ul cu 570%, salariile cu 640%, cheltuielile bugetare au crescut cu 750%, deficitul bugetar cu 2.900%, iar datoria publică cu 1.500%. Indiferent ce ar face companiile, cât ar creşte businessul, cât ar munci sectorul privat, statul va cheltui întotdeauna mai mult
România s-a trezit într-o situaţie bugetară groaznică, pe care guvernul Ciucă/Ciolacu, adică PSD/PNL, a constatat-o cu nonşalanţă în aprilie 2023, când a descoperit că bugetul are o...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Opinie Iulian Anghel, editor ZF: Despre credinţă şi alte nimicuri
- Raluca Cruţu, Lead Analyst Sustainalytics: Investiţiile pentru aplicarea ESG implică o serie de costuri pentru companii, de achiziţionare de software, de training, de know-how, dar pe termen mediu şi lung rezultatele se vor vedea prin obţinerea acelui ava
- Gabriel Ţecheră, TTS: Ca să faci raportare ESG, trebuie să cheltui cel puţin 100.000 de euro pe an
- Ana Zagor, Head of Legal, AJ BRAND: Am vândut tot ce era finalizat ca ready to build şi în România avem 4 santiere în construcţie. Urmează etapa de storage în energie
- Răzvan Nica, CEO & Co-Founder, BuildGreen & CarbonTool: Companiile mari vor fi obligate să raporteze aspectele legate de ESG, iar companiile mici, furnizorii lor, trebuie să se alinieze la cerinţele clienţilor, să fie eficiente şi să-şi adapteze produsele