Radu Magdin, CEO Smartlink Communications: RomaniaGlobala: de la “frunza în vânt” la un brand de ţară performant
România se află într-un moment economic unic în ultimii 30 de ani: industrii întregi se maturizează, companii cu ADN românesc pătrund pe pieţele internaţionale, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Radu Magdin, CEO Smartlink Communications: RomaniaGlobala: de la “frunza în vânt” la un brand de ţară performant
- România are o ocazie absolut istorică să schimbe modelul de dezvoltare de la unul bazat pe consum la unul bazat pe investiţii
- Trump neagă că i-ar fi promis premierului maghiar Viktor Orban un scut financiar
- Exporturile Germaniei cresc în mod neaşteptat în octombrie. Polonia, Franţa şi Elveţia şi-au crescut achiziţiile
- ZF LIVE. Care este povestea tranzacţiei euShipments.com? Angel Stefanov, partener la fondul de investiţii BlackPeak Capital: Am observat potenţialul uriaş al industriei de e-commerce din regiune. Afacerile euShipments au crescut de la 4 mil. euro în urmă