PwC România: Majoritatea afacerilor de familie din România şi-au crescut vânzările în ultimul an financiar, peste procentul înregistrat la nivel global, iar peste două treimi au avut o creştere de două cifre
Majoritatea afacerilor de familie din România (82%) şi-au crescut vânzările în ultimul an financiar, faţă de doar 55% în 2021, an încă afectat de pandemie, şi peste procentul de 71%...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Briefingul zilei de 28 martie 2024
- ZF Live. Ion Sturza, preşedintele Fribourg Capital şi fost premier al Republicii Moldova: România a făcut un salt uriaş la nivel calitativ din 1990 încoace. Este pe harta mondială şi este tratată cu respect din punct de vedere politic, cultural, chiar şi
- Finanţele ţării derapează puternic la debutul anului. Întrebarea cheie: cât va fi deficitul bugetar în 2024?
- EY România a asistat Hidroelectrica în achiziţia unor linii de business ale UCM Reşita
- Oana Piticaş, Casa de Avocatură Noerr: salariul nu mai este crucial pentru a reţine angajaţii, ei au nevoie de mai mult