Oradea, poartă către Vest, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Mircea Mălan, Consiliul Judeţean Bihor: Avem în implementare un proiect de infrastructură „tram-train“ de 274 mil. euro, prin care legăm Oradea de zonele limitrofe
♦ Practic, liniile de tramvai din Oradea vor fi legate de anumite tronsoane de cale ferată scoase din uz, iar pe acestea vor circula vehicule de tipul tram-train (un mix de tramvai şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Un număr în creştere de nemţi nu-şi permit să trăiască din salarii
- Luptă aprigă pentru livrarea de submarine Poloniei. Guvernul polonez nu se grăbeşte
- Cum evită UE austeritatea în urma angajamentului de creştere a cheltuielilor pe apărare la 5% din PIB cu o victorie numerologicăCum evită UE austeritatea în urma angajamentului de creştere a cheltuielilor pe apărare la 5% din PIB cu o victorie numerologic
- ZF Live. Iulian Lolea, economist, Concordia. Economia României va creşte şi anul acesta, dar într-un ritm mai lent. Cel mai mult ar lovi în economia locală creşterea taxelor pe muncă, majorarea TVA brusc, menţinerea inegalităţilor şi evaziunea fiscală
- Deşi e membru al CA al BNR şi a avut numai funcţii la stat, noul ministru de finanţe, Alexandru Nazare, şi-a dat seama că toată creşterea economică este falsă: „A fost doar o creştere pe datorie“