Obligativitatea reducerii deficitului bugetar ridică două întrebări esenţiale: de unde mai reduci cheltuielile şi cum stimulezi veniturile la o creştere economică de sub 1%
♦ România va încheia anul cu un deficit bugetar de 8,4% din PIB şi trebuie să-l ducă, în 2026, la sub 7% ♦ În mod normal, înt-o situaţie ca cea în care ne...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sorin Pâslaru, ZF: Oare nu ar fi fost normal ca ministrul mediului să meargă la Câmpina sau o altă localitate din Prahova fără apă şi să nu plece de acolo până nu se rezolvă problema? Datoria publică ar trebui să fie 120% din PIB dacă s-ar include toate d
- Capitala, metropola care generează un sfert din economia naţională, îşi va alege duminică noul primar. Traficul şi spaţiile verzi insuficiente, probleme cronice ale Bucureştiului, încă aşteaptă să fie rezolvate
- Obligativitatea reducerii deficitului bugetar ridică două întrebări esenţiale: de unde mai reduci cheltuielile şi cum stimulezi veniturile la o creştere economică de sub 1%
- Britanicii, chiar şi cei care au cerut cu înverşunare ruperea ţării lor de UE, regretă „Brexitul haotic“ şi ar vrea să se reapropie de Uniune
- Industria a ţinut pe loc economia Ungariei în trimestrul trei pentru că n-a avut unde să exporte. Chiar şi vremea a fost potrivnică revenirii economice. În schimb, Polonia a crescut sănătos, propulsată de noi motoare: investiţiile şi exporturile