Ministerul Transporturilor vrea să dubleze alocaţia de hrană pentru marinari şi scafandri
Legislaţia actuală prevede o alocaţie de hrană de 18,5 lei/zi/tură de 12 ore pentru personalul îmbarcat şi 20 lei/zi pentru scafandri, se arată în nota de fundamentare a unui proiect de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vladislav Dabija şi Sorin Popa, Deloitte: Simplificarea regulamentului mecanismului de ajustare a carbonului la frontieră - relaxarea termenelor şi un nou prag de scutire
- Opinie Ciprian Lăduncă, LCL Advisory: Antreprenorul român şi beneficiile guvernanţei corporative
- Conferinţa NNDKP Legal & Tax, ediţia a 9-a. Ce urmează în 2026? Prudenţă în business, creştere economică modestă şi un val de litigii generate de noile reglementări fiscale. În plan local, speranţele se leagă de fondurile PNRR şi de reorientarea unor jucă
- Waberer din Ungaria încheie un acord strategic: poarta europeană a noului Drum al Mătăsii ar putea fi construită lângă Budapesta
- Exporturile chinezeşti către SUA scad, dar cresc cele către UE. Şi America şi Europa vor să-şi reechilibreze comerţul cu China şi să-şi reducă dependenţele de aceasta. Este război comercial. Cine are puterea de negociere mai mare?