Mihai Petre şi Cosmin Dincă, EY România: De la 1 ianuarie 2025, România va intra complet în spaţiul Schengen. La ce trebuie să fie atenţi transportatorii şi operatorii economici?
Mult aşteptata decizie de intrare a României şi Bulgariei în spaţiul terestru Schengen de la 1 ianuarie 2025 va crea avantaje semnificative pentru transportul de mărfuri intraunional şi nu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Rata profitului brut pe sectoare de activitate (2022)
- Grafic: Care sunt sectoarele unde firmele din România au profituri peste cele din regiune
- Grafic: Evoluţia exporturilor şi a importurilor pe primele zece luni din an (% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent)
- Analiză Analiză ZF. Cum au devenit Bulgaria, Polonia şi Ungaria cei mai mari „duşmani“ comerciali ai României. Deficitul comercial cu cei trei vecini s-a triplat în 10 ani, de la 3,5 mld. euro la 9,3 mld. euro
- A devenit Bulgaria, cea mai săracă ţară din UE, dar care peste nici o lună ar trebui să intre în zona euro, neguvernabilă?