Marii producători de băuturi reacţionează la decizia guvernului de a taxa sucurile cu zahăr: „Măsura va descuraja producţia internă şi va mări preţul de la raft cu 60%”
Asociaţia Naţională a Băuturilor Răcoritoare (ANBR), care reuneşte producători de băuturi răcoritoare cu 15 fabrici şi angajează în mod direct 6.000 de oameni, susţine că decizia...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Consumer Index România 2025: Românii resimt presiunea inflaţiei şi devin mai prudenţi în consum. Loialitatea faţă de brandurile consacrate scade, iar mărcile private ale retailerilor câştigă teren
- Grafic: Rata profitului brut pe sectoare de activitate (2022)
- Grafic: Care sunt sectoarele unde firmele din România au profituri peste cele din regiune
- Grafic: Evoluţia exporturilor şi a importurilor pe primele zece luni din an (% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent)
- Analiză Analiză ZF. Cum au devenit Bulgaria, Polonia şi Ungaria cei mai mari „duşmani“ comerciali ai României. Deficitul comercial cu cei trei vecini s-a triplat în 10 ani, de la 3,5 mld. euro la 9,3 mld. euro