EY: 68% dintre consumatori aşteaptă de la companii să-şi rezolve problemele de sustenabilitate; 56% dintre ei adoptă comportamente sustenabile doar dacă acest lucru îi ajută să economisească bani
	
	
	 
Nivelul de îngrijorare al consumatorilor în privinţa efectelor pandemiei este pe un uşor trend descendent la nivel global, cu o medie de 39% a celor care cred că vieţilor lor vor fi...
				Testează abonamentul ZF Corporate
	Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
	
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
		- ExxonMobil avertizează că ar putea părăsi Europa din cauza legii sustenabilităţii
 - Prevestirile apocaliptice privitoare la impactul devastator al tarifelor lui Trump nu s-au adeverit: economia americană o duce bine, iar în Europa companiile s-au adaptat. Vor ajunge totuşi tarifele să doară tare într-un final?
 - Urmează Gala ZF 2025, luni, 17 noiembrie. Enrico Letta, invitatul special al evenimentului: „Aceasta este o oportunitate unică şi dacă o vom rata şi vom continua să avansăm încet şi separat, singura opţiune rămasă va fi să dezbatem dacă, peste câţiva ani,
 - „Taxele trebuie să fie mici, simple şi prietenoase cu familia.“ Cum vor Ungaria şi Polonia să oprească declinul demografic prin impozit zero pe venit pentru mame şi familii
 - Lupta contra evaziunii fiscale are noi ţinte după gemul făcut în casă: bananele, cele mai importate fructe de către România, portocalele, ceapa, ardeiul şi fasolea