ZF Live. Tudor Manea, CEO al grupului eMAG: În 2022 am avut o creştere a numărului de comenzi, de 10%, şi o stagnare în ceea ce priveşte valoarea bonului. În 2023, e-commerce-ul va înregistra o creştere de două cifre şi va fi o creştere susţinută şi în următorii ani

♦ „Oamenii nu mai cumpără online doar bunurile de folosinţă îndelungată sau gadgeturi, au început să cumpere online orice, iar noi estimăm că acest trend va continua încă doi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.