ZF Live. Tudor Manea, CEO al eMAG Group: Black Friday este singura zi din an în care comerţul online este mai mare decât comerţul offline. Vedem o creştere atât a numărului de clienţi, cât şi a bugetelor alocate pentru cumpărăturile de Black Friday

♦  „Bugetele pentru Black Friday de anul acesta au crescut, în medie, de la 3.100 la 3.300 de lei, şi a crescut şi numărul persoanelor care şi-au alocat mai mult de 5.000 lei....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.