ZF Live. Mădălina Stănescu, fondatoarea agenţiei de marketing Optimized. „Am văzut multe companii care şi-au mutat activitatea în mediul online, iar acest lucru a dus la o creştere de 20%-30% a costului pe click. Estimăm afaceri de circa 250.000 de euro la final de 2021. Avem deja o creştere de 40%.”
Tot mai multe companii au migrat către mediul online pe fondul pandemiei, astfel că preţurile din zona de marketing online pe platforme precum Google, Facebook sau Instagram au crescut în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Start-up-ul FieldOS ţinteşte afaceri de până la 800.000 de euro şi dublarea numărului de clienţi în 2025. „Avem un parteneriat cu Orange Business prin care ajungem la companii mari din utilităţi, transport public, aeroporturi, universităţi sau producţie.“
- Amazon este pe punctul de a folosi mai mulţi roboţi decât oameni în depozitele sale
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 30 iunie 2025
- Aplicaţia zilei: SeaPeople: Boat, Fish, Paddle
- UNICORNUL DE LA PAGINA 11: Choco