ZF Live. Irina Pencea, general manager eMAG România: Suma de bani pe care românii au pregătit-o pentru cumpărături de Black Friday a depăşit pragul de 2.850 lei, plus 11% faţă de 2022. Estimăm vânzări de 680 mil. lei în campania din acest an
♦ Pentru campania de Black Friday din acest an, eMAG a pregătit 3 milioane de oferte din care peste 2 milioane sunt la cel mai bun preţ din an ♦ „Unu din trei oameni aşteaptă tot...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Startup-urile care vor fi selectate în noua ediţie a programului DIANA, acceleratorul NATO de inovare, pot primi finanţare de până la 400.000 de euro. Aplicaţiile sunt deschise până pe 9 august. În 2023 niciun proiect din România nu a fost selectat, spre
- Schimbări în Consiliul de administraţie al eMAG: britanicul Fahd Beg este înlocuit de Alexandra Bran - director financiar pe segmentul B2C în cadrul grupului Prosus. Ea a mai fost în trecut în CA-ul eMAG
- Sfaturi după criza din IT care a creat haos în întreaga lume: suflaţi şi-n iaurt când actualizaţi aplicaţiile pe PC-urile care vă ţin afacerea în picioare
- Românii, lideri în bricolaj, electro-IT, mobilă, farma şi auto, dar nu au niciun cuvânt de spus în comerţul alimentar
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 24 iulie 2024