ZF Live. Ce dezvăluie datele. Piaţa românească de publicitate online, controlată de Google, Facebook, Instagram şi TikToK, se îndreaptă spre 500 de milioane de euro în acest an, dar gigantul Google declară pierderi în România
♦ Google, Facebook, Instagram şi mai nou TikToK atrag cele mai multe venituri de pe această piaţă. Circa 80% din bugete vin de la marile companii ♦ Ce spune Google despre pierderile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum merge piaţa utilajelor şi echipamentelor pentru construcţii? Urmăriţi ZF Live vineri, 10 mai, ora 12:30, o discuţie cu Liviu Neagu, CEO Bergerat Monnoyeur Romania, dealer Carterpillar
- Cum merg vânzările pe piaţa imobiliară? Care sunt noile proiecte rezidenţiale ale lui One United Properties? Urmăriţi ZF Live vineri, 10 mai, ora 12:00, o discuţie cu Victor Căpitanu, co-CEO One United Properties
- Un nou proiect RO-NET. Guvernul aprobă o schemă de finanţare de 94 mil. euro din PNRR pentru a ajuta operatorii de telecom să dezvolte reţele de fibră optică sau 5G în 945 de localităţi unde serviciile de comunicaţii au o calitate scăzută. Poate aplica or
- ECOTIC: Jumătate dintre români cred că este important să recicleze aparatele electronice mici şi bateriile portabile uzate; 21% îşi înlocuiesc mobilul chiar dacă este perfect funcţional, iar 50% dintre ei îl păstrează şi pe cel vechi
- Early Game Ventures lansează al doilea fond de investiţii, EGV II, în valoare de 60 de milioane de euro. „În primul fond am făcut 4 exit-uri cu o rentabilitate de 45%. Nu ne este frică să facem investiţii scumpe, dacă acestea sunt bune”