ZF Live. Andrei Georgescu, White Image: E-mailul este pe locul 2 sau 3 în topul vânzărilor generate de diferite instrumente de marketing. O rată bună de deschidere pentru mesajele transmise prin e-mail este de 10% din total
Transmiterea de mesaje promoţionale prin e-mail rămâne una dintre cele mai eficiente trei soluţii de marketing disponibile, astfel că este în continuare utilizată intens de companii de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Compania Ascendia, ale cărei acţiuni aproape s-au triplat anul acesta, anunţă obţinerea unui grant pentru dezvoltarea infrastructurii audio AI a platformei LIVRESQ
- WebitFactory, dezvoltator software condus de trei tineri români, vrea să creeze 90 de agenţi inteligenţi care să ajute IMM-urile să îşi optimizeze procesele interne şi să adopte automatizări bazate pe AI
- Paul-Dieter Cîrlănaru, CITR: Economia se află într-un punct de echilibru fragil. Companiile mari încă susţin activitatea economică, dar o fac cu un grad de îndatorare tot mai ridicat
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 13 oct. 2025
- UN UNICORN PE ZI: PostHog